SREDA, 30. 3. 2022

Po odličnem zajtrku


je sledilo plavanje v Radencih, kjer pridno izpopolnjujemo tehnike plavanja.



Po kosilu smo se ravno tako kot včeraj razdelili v dve skupini in tista skupina, ki je imela včeraj orientacijo, je danes obiskala muzej v Murski Soboti, ter obratno pri drugi skupini, ki je danes imela orientacijo.

ORIENTACIJA






MUZEJ





Sprehodili smo se tudi po notranjosti protestantske cerkve in si na poti proti domu privoščili odličen sladoled.





V teh dneh smo izkoristili tudi čas za različne skupne igre:

Igra ŠTRBUNK

KOŠARKA

Igra s HULA HOP OBROČI









VTISI OTROK

Danes smo vsi učenci in učenke a in b razreda šli v muzej Murske Sobote včasih. Preden je bil tam muzej, je bil grad v katerem je živela družina Sapari. Bili so zelo bogati na kateri koli pogled (lovstvo, kako je opremljena vsaka soba...). Ko smo vstopili, smo videli veliko izdelkov, ki jih prodajajo (piščalka iz gline, ki izgleda kot ptica, magnetki, ki izgledajo kot štorklja, na katerih piše Murska Sobota, rože iz papirja, hišica iz gline...). Nato smo začeli z ogledom. Najprej smo si ogledali za kaj uporabljajo glino. Za tem smo po televiziji gledali, ko nekdo dela ficka (glineno piščal, ki izgleda kot ptica).

FILIP KALAN, 4. A


Najprej smo bili v skupinah in smo morali poiskati tablice. Dobili smo karto, na kateri je bilo narisano mesto, na katerem so bile kartice. Poiskali smo vse kartice. Bili smo kar hitri z iskanjem. V skupini so bili tudi trije člani. Dan mi je bil všeč.

VID LUŠNIČKIČ, POŠ


ČE SE ORIENTIRAŠ, PRAVO POT DOBIŠ, ČE NAPREJ HITIŠ, SE IZGUBIŠ!
Zbudil sem se zaspan. Ker sem vedel, da bo kmalu zajtrk, sem se šel obleči in umiti zobe. Za zajtrk smo jedli jajce na oko. Imel pa si tudi možnost, da vzameš kruh in slivov namaz. Kot vedno smo po zajtrku spakirali za bazen, se odpeljali z avtobusom do te ustanove. Ob devetih začeli plavati in ob 11.30 končali, se odpeljali nazaj v dom, pojedli kosilo in do treh imeli prosti čas. Ob treh smo imeli na urniku zabavno igro s katero smo se naučili orientirati s tlorisom študentskega doma in bližnje okolice. Morali smo poiskati železne ploščice, ki so imele luknjice in ta vzorec smo morali vpisati na določeno mesto. Imeli smo še malico in tako hitro smo poiskali vzorce na ploščicah, da smo še nekaj časa igrali igro Štrbunk. Sedaj smo imeli še nekaj prostega časa, sledi pa večerja, Ta dan mi je bil všeč.

FILIP RUNJAK, 4. C


Danes smo šli po kosilu v muzej. V muzeju sem se naučil veliko o Prekmurju. Izvedel sem, da je bila včasih hiša v Prekmurju zgrajena iz lesa, omet je bil iz gline, pokrita pa je bila s slamo. Povedali so nam, kako so živeli v Prekmurju v starih časih.

SVEN ZALOŽNIK, 4. B


Danes smo šli v muzej. To je bil stari grad. Videli smo 500 let stare predmete. Soba za goste je bila lepo opremljena. Bili smo tudi v protestantski cerkvi.

URH EMERŠIČ, 4. B


Po kosilu sem šel peš v muzej. Izvedel sem veliko stvari, kot na primer, da kmetje niso poznali spalnice. Lahko smo si kupili tudi kakšen izdelek, ampak jaz si ga nisem. Komaj sem čakal, da grem na sladoled.

GAL HOSTIČ, 4. B


Najbolje mi je bilo v muzeju. Videli smo veliko stvari, recimo pištole, sablje in kolo. Kupil sem ptička FUJCKA. V muzeju mi je bilo všeč.

JAN EMERŠIČ, 4. B


Danes smo bili v muzeju. V muzeju sem se veliko naučil. Učili smo se kako so živeli včasih. Šli smo na sladoled.

JONAS IVAN KOČEVAR, 4. A


V muzeju nam je gospa povedala zgodovino gradu. Pokazala nam je kmečko hišo. Izdelana je bila iz lesa. slame, gline in barve. Pogledali smo peči bogatih in revnih. Pokazala nam je tudi stvar za sezuvanje. Cel ogled je bil super.

TILEN DOBOVIČNIK, 4. A


Danes smo bili v bazenu, ki se mu reče reka. Danes sem boljše plavala po reki. Imeli smo tudi orientacijo, pri kateri smo dobili zemljevid doma. V skupini smo bili trije - jaz, Tinkara in Iza. Nismo zmagale.

NINA JELEN, POŠ





BRIN KRNJAK, 4. B



Nočni pogled.


       LAHKO NOČ




Komentarji

  1. Hvala osebi, ki vsak dan skrbi, da smo starši informirani o dejavnostih oz. samem poteku šole v naravi. Videti je, da je za naše otroke lepo poskrbljeno oz. da se imajo lepo.
    Lep preostanek šole v naravi vsem.😊

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PLAVALNA ŠOLA V NARAVI CŠOD MURSKA SOBOTA 22. 1.-26. 1. 2024

PLAVALNA ŠOLA V NARAVI CŠOD MURSKA SOBOTA 12. 12. - 16. 12. 2022

PLAVALNA ŠOLA V NARAVI CŠOD MURSKA SOBOTA 22. 6. 2022 - 24. 6. 2022 3. RAZREDI