ČETRTEK, 31. 3. 2022 



Prebudili smo se v deževen dan, vendar smo se kar takoj po zajtrku odpeljali v Radence, kjer smo nadaljevali s plavanjem. Lahko se pohvalimo, da smo že pravi plavalci in da smo na koncu tudi izkoristili čas za igro v vodi.











Popoldan smo v okviru zaključne ekskurzije obiskali VULKANIJO, nad katero smo bili zelo navdušeni.




Nekaj slikovnih utrinkov 6003 m pod zemljo. 😉


















VTISI OTROK


Četrti dan v Murski Soboti. V šoli v naravi sem se imela super, ker smo počeli veliko zabavnih stvari kot so plavanje, Bingo, Resnica ali izziv. Izvedela sem, da se Prekmurje tako imenuje, ker je preko reke Mure. Danes smo šli v Vulkanijo. V Vulkaniji sem izvedela veliko novih stvari. Spali smo v centru šolskih in obšolskih dejavnosti. Povedala bi, da mi je bilo zelo všeč.

VITA NEŽA VASLE, 4. C


Meni je bila šola v naravi super, ker sem imel super cimra, na katerega sem se lahko zanesel, pa tudi dejavnosti so mi bile zelo všeč. Upam, da bom v šolo v naravi kmalu spet odšel.

ALJAŽ PODBORNIK, 4. A


V šoli v naravi mi je bilo všeč, ker sem spoznala druge prijateljice in ker smo imeli veliko dogodivščin. Jaz sem bila v sobi z mojo sošolko, ker je zelo prijazna, smešna in zabavna...
Najbolje mi je bilo v četrtek, ker smo šli v Vulkanijo. Jaz priporočam, da grete sem v CŠOD, ker je dobra hrana in ker je zelo zanimivo. Teden mi je bil všeč.

NINA JELEN, POŠ


Z Aleksandro sem spala zato, ker je moja najljubša prijateljica. V Murski Soboti sem preživela lepo, vse dejavnosti so mi bile všeč. Učiteljice so zelo prijazne.

LEA MEŽA, 4. A


Zelo mi je bilo všeč, ker smo imeli orientacijo, Vulkanijo ter veliko zanimivih stvari. V Vulkaniji mi je bilo zelo všeč. Spoznala sem veliko vulkanov in kaj vse naredi vulkan. Predlagam vam, da greste kdaj v bazene Radence. Imajo ogrevan zunanji bazen ter bazen s hladnejšo vodo.

EMA POVŠE, 4. B

V Vulkaniji smo šli v sobo s 3D televizijo. Ogledati smo si šli razstavo kamnov. Šli smo v muzej in smo ugotovili, po čem ima ime Murska Sobota.

VALENTINA ANŽIČ, 4. B


Danes je bil najboljši dan v življenju. Kupil sem nekaj za mami in nekaj za atija. Lepo vas pozdravljam.

LEON MEDENJAK, 4. C


ZAKLJUČNI VEČER





ŽUR DO POZNIH UR

SE VIDIMO KMALU!

UČENKE IN UČENCI 4. RAZREDOV Z UČITELJICAMI

Komentarji

  1. Mi smo tudi zelo veseli,da ste se imeli-se imate lepo. Lepo pozdravljeni.🤗🤗

    OdgovoriIzbriši
  2. ... in hvala skrbniku bloga za poročanje. 👍

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PLAVALNA ŠOLA V NARAVI CŠOD MURSKA SOBOTA 22. 1.-26. 1. 2024

PLAVALNA ŠOLA V NARAVI CŠOD MURSKA SOBOTA 12. 12. - 16. 12. 2022

PLAVALNA ŠOLA V NARAVI CŠOD MURSKA SOBOTA 22. 6. 2022 - 24. 6. 2022 3. RAZREDI