1. DAN: PONEDELJEK, 28. 3. 2022

In smo dočakali dan, ko smo se z avtobusom odpeljali v petdnevno plavalno šolo v naravi v Mursko Soboto.  


Po toplem sprejemu, 


         razdelitvi sob in kosilu je sledil odhod na preverjanje znanja iz plavanja v Radence,
         kjer smo se razdelili v sedem skupin.





Sledil je kratek počitek, večerja in nočni pohod po Murski Soboti.





VTISI OTROK

Danes je bilo zelo super, ker smo plavali z desko. Na bazenu smo bili tri ure. Plavali smo tudi s črvi in pod vodo. Najprej smo gledali kako so plavali a, b in c razred, šele nato smo v vodo odšli tudi mi. Dan je bil super in jutri bomo šli še enkrat.

                                                                                                JAKA ZABUKOVNIK, POŠ

Ko smo prišli, sem komaj čakala, da vidim sobo in dom za šolo v naravi. Soba mi je zelo všeč. Šli smo tudi na plavanje. Kosilo je bilo dobro. Preden smo šli v skupine plavanja, smo pojedli banane za malico. Učili smo se veliko stvari. Proti koncu smo šli na zunanji bazen. Imeli smo zapestnico, da odpremo omarico. Kopali smo se tudi v globokem bazenu. Zvečer smo šli na večerni sprehod po Murski Soboti. Videla sem race.

                                                                                                              LEA MEŽA, 4. A

Prvi dan v šoli v naravi je bil zanimiv. Z avtobusom smo se odpravili v Mursko Soboto. Med potjo smo se ustavili in pojedli malico. Ko smo prispeli smo se odpravili v svoje sobe. Po kosilu smo se z avtobusom odpravili na bazen. Najprej smo naredili preverjanje, kako znamo plavati in v katero skupino sodimo. Na srečo sem v skupini s svojo najboljšo prijateljico Lyen. Ko smo prišli nazaj smo imeli večerjo. Potem smo odšli na kratek sprehod po mestu, bilo je zelo zanimivo. Ko smo prišli nazaj smo vzeli zvezke in zapisali, kaj smo doživeli. Edino kar me zanima je, kako bom preživela to noč.

                                                                                                    INAJA MULAVDIĆ, 4. B

Z avtobusom smo se odpravili na bazen. Na bazenu smo najprej preverili, kako plavamo. Nato so nas razdelili v skupine. Jaz sem v četrti skupini, torej v najboljši. Plavati smo začeli z drsenjem. Veliko smo plavali tudi žabico in kravl. Zelo sem se imela lepo. Vaje v skupini niso bile ravno najbolj lahke, čeprav mi je zelo dobro šlo. Plavali smo tudi z deskami, kar je bilo zelo zelo zabavno. Nekje v sredini plavanja smo imeli malico. Jedli smo zelo sladke banane. Teh nekaj ur sem preživela zelo lepo in zabavno.

ELA BAŠIČ FEKONJA, 4. C

LAHKO NOČ IZ PREKMURJA

Komentarji

  1. Škoda, ker ne bodo vsi otroci deležni teh spominov.
    UŽIVAJTE NA POLNO IN USTVARITE VELIKO LEPIH SPOMINOV.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PLAVALNA ŠOLA V NARAVI CŠOD MURSKA SOBOTA 22. 1.-26. 1. 2024

PLAVALNA ŠOLA V NARAVI CŠOD MURSKA SOBOTA 12. 12. - 16. 12. 2022

PLAVALNA ŠOLA V NARAVI CŠOD MURSKA SOBOTA 22. 6. 2022 - 24. 6. 2022 3. RAZREDI